網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月1日 星期四

有第三者?李彩華親證同何遠恆「分」訊 __,李彩華,

有指李彩華與何遠恆喺婚姻共識上出現分歧,令感情出現問題並導致分手。(資料圖片)藝人李彩華於2015年與「新五虎」之一何遠恆拍拖,期間二人感情穩定,去年 ...


有指李彩華與何遠恆喺婚姻共識上出現分歧,令感情出現問題並導致分手。(資料圖片)


藝人李彩華於2015年與「新五虎」之一何遠恆拍拖,期間二人感情穩定,去年更大方結伴欣賞黎明演唱會,李彩華更曾揚言2018可能爆閃婚。但近日卻傳來二人因共同理念和婚姻共識出現分歧,令感情出現問題,並分手已經一個月。

東網聯絡到李彩華,問到分手原因和是否涉及第三者?她表示:「其實都冇乜特別回應,都係希望大家畀多啲空間我哋,大家都需要時間recover……是和平分手,其他嘢就唔交待咁多。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!