網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月8日 星期四

馬浚偉患甲流照開工?粉絲擔心會傳染畀人 __,馬浚偉,

患甲流仲開工…唔怕傳染畀人?藝人馬浚偉日前確診甲型流感,目前他已出院返家自我隔離,但與此同時,他卻於社交網站上載一批自己到天文台參加拍攝工作的照片,惹 ...


患甲流仲開工…唔怕傳染畀人?


藝人馬浚偉日前確診甲型流感,目前他已出院返家自我隔離,但與此同時,他卻於社交網站上載一批自己到天文台參加拍攝工作的照片,惹來粉絲猜測他已悄悄復工。馬浚偉急忙澄清﹕「呢個工作係上個月做嘅,不過節目仲未推出啫。咁大個人首次參觀天文台,而家先知天文台其實係喺天文台道咋!(細個好鍾意天文學?)錯,當時一啲好感都冇,不過拍咗節目之後長知識,會幫手呼籲大家遇上天氣惡劣嘅時候,真係要跟足天文台指引去做得先。」他又指自己會再隔離數天,確保細菌不會再傳播給身邊人,做個有公德心的病人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!