網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月20日 星期二

【林峯認分手】 吳千語講完放下不容易 轉頭即睇周杰倫演唱會 __,周杰倫,林峯,吳千語,千語,

【新增內容】林峯與吳千語拍拖5年,上年多次被指分手,到咗今日,林峯終於開腔承認分手,林峯表示分開已有一段時間,未來會專注工作。(新聞連結:http:/ ...




【新增內容】

林峯與吳千語拍拖5年,上年多次被指分手,到咗今日,林峯終於開腔承認分手,林峯表示分開已有一段時間,未來會專注工作。(新聞連結: http://bit.ly/2tZAx1V )

雖然林峯冇答係咪有共識由佢發表分手宣言,但同一時間,吳千語亦於facebook回應分手,留言話:「感謝各界朋友短訊關心和支持,請原諒我選擇以社交平台作一次性的回應。五年間全心全意投入的感情,要完全放下實在不容易,大家請給我空間適應,未來我會勇敢面對。」

《蘋果》問千語係咪因為林峯有第三者,主動向千語提出分手?吳千語透過發言人表示:「唔好意思,唔答!」

雖然今日林峯認分手,千語又喺facebook認埋,不過冇影響到佢嘅心情,仲同女伴去睇周杰倫,喺安歌點唱環節,被周杰倫㨂中,佢點咗《彩虹》,仲同台上周杰倫合唱,千語完全心情冇受影響。同場去睇周杰倫演唱會嘅,仲有鍾麗緹。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(facebook圖片)
(facebook圖片)
千語仲有同周杰倫合唱




鍾麗緹都有睇

鍾意就快D Share啦!