掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

【秘】胡杏兒髮線向後移之謎 __,杏兒,胡杏兒,

重點唔係美食~藝人胡杏兒做咗媽媽之後真係好忙,不過幾忙都好,都會下廚煮番兩味氹吓老公李乘德開心嘅。日前,李乘德喺社交網上載咗太太為佢下廚整幾味嘅相片, ...


重點唔係美食~


藝人胡杏兒做咗媽媽之後真係好忙,不過幾忙都好,都會下廚煮番兩味氹吓老公李乘德開心嘅。日前,李乘德喺社交網上載咗太太為佢下廚整幾味嘅相片,見到胡杏兒就喺啲餸面前高舉手指公,搞到李乘德都話佢好招積。不過各位網友都將重點放咗喺胡杏兒個髮型度,因為佢戴咗個頭箍將啲頭髮ALL BACK向晒後,網友發現佢個髮線位原來好後,話真係估唔到。結果「胡杏兒髮線」就成為咗網民熱烈討論話題。胡杏兒原來都有留意,終於忍唔住要喺社交網發文講番幾句,佢話「其實我的髮際線一直都這麼後,只是大家沒注意到而已,大家不用害怕,孩子照樣可以生。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!