網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月8日 星期四

化身「醉嬌娃」 唐詩詠自爆點都要刷牙瞓 __,詩詠,唐詩詠,

唐詩詠(左圖)化身「醉嬌娃」。今年齊齊升呢視后的唐詩詠與李佳芯(Ali)日前現身中環Soho,齊齊為新劇《白色強人》首日開工拍攝一場酒吧訴苦戲份,講述 ...


唐詩詠(左圖)化身「醉嬌娃」。


今年齊齊升呢視后的唐詩詠與李佳芯(Ali)日前現身中環Soho,齊齊為新劇《白色強人》首日開工拍攝一場酒吧訴苦戲份,講述詩詠醉倒街頭後打給前夫馬國明傾訴,穿斗零踭的Ali扶住「醉嬌娃」詩詠,舉步維艱險跌!

讚「潮男」好男仔

在新劇中化身「醉嬌娃」的詩詠表示現實中很少飲醉失場:「情緒兩極化時先會飲醉,唔開心嗰陣仲會飲到爆喊,但點醉都好返屋企一定會刷牙先上床瞓!」她又指未試過醉酒後打電話給舊愛,但有收過男士醉酒後打給她,根據經驗最好不要給予對方反應,才能息事寧人。問到前度洪永城有否醉酒後致電她?詩詠直言未見過他醉酒。

講到早前好友拿拿淋介紹男仔給她認識,她笑言是介紹給江美儀:「其實識咗好耐喇,嗰個男仔係DJ,我同佢冇可能嘅!」但又不忘讚對方是好男仔:「佢之前畀人話係『肥版伊健』,依家講佢變潮男,不知幾開心!」

收暗戀者短訊

至於同場形象惹火的Ali透露與馬國明有感情線,但只是傾慕之情,沒有親熱戲,笑言終於「從良」不用拍親熱戲和暴露戲:「喺我嘅演出字典唔一定要呢兩個元素,終於可以好專心咁演戲。」她又表示為配合劇情而飲了少少紅酒,並自爆飲醉後會不停講英文。問會否打電話給舊愛?她說:「只係收過暗戀我嘅男仔飲醉咗打短訊嚟,係咁亂講嘢好奇怪,事後都問番佢係咪飲醉,唔會當係真。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!