掃呢頁CODE去手機

2018年3月12日 星期一

「你覺得我條頸條脷核突,係你問題」洪朝豐驅癌重生 感激前妻 __,癌,洪朝豐,

■患上舌癌和淋巴癌的洪朝豐,本月初完成最後一次電療後,大前日首次分享抗癌經歷。【《蘋果》專訪】洪朝豐20年來飽受抑鬱狂躁症纏擾,要終生服藥,豈料去年先 ...




【《蘋果》專訪】洪朝豐20年來飽受抑鬱狂躁症纏擾,要終生服藥,豈料去年先後確診舌癌和淋巴癌,將他的人生推落谷底。經切脷手術及電療後,洪朝豐總算撐過來重新振作。他日前首度開腔分享抗癌經歷,感激前妻葉桂好悉心照顧,並笑言不再為外貌有變感自卑:「你覺得我條頸好核突,唔係我問題,係你問題。」

洪朝豐曾是香港當紅DJ,去年10月確診舌癌,兩個月後切脷保命,竟再發現患上淋巴癌,幸經多個月治療後,總算撐過來。洪朝豐在本月5日進行完最後一次電療後,重新振作的他,重過新生。

大前日,洪朝豐為電療後首次站出來接受本報專訪,細談今次抗癌經歷,雖然講話時有點口齒不清,但精神不俗。問到今次出來分享抗癌經歷原因,他說:「今次落難,得到好多人幫助支持同鼓勵,包括朋友同學生,如果唔係佢哋,我冇咁容易企番起身,我希望將呢種功德透過我訪問擴散開去,令到多啲人受到幫助。」



■洪朝豐前妻葉桂好為照顧他的飲食,搬去跟他同住。資料圖片
■曾是港台和新城當紅DJ的洪朝豐,一把靚聲令他最引以自豪。資料圖片
■13年洪朝豐(左)曾到泰國短暫出家修行。資料圖片

切半條脷削牙床骨

電療期間,洪朝豐甩頭髮,面瘦又頸發黑,自覺樣貌嚇人,一度怕出街見人。他說:「原本條頸因為電療關係,係黑色㗎,𠵱家淺色咗好多,但啲位仲痛同癢,如果你見到我,覺得我條頸好核突,唔係我問題,係你問題,又或者你見到我樣唔同晒,話我條脷咁核突,呢個都係你問題,唔係我問題,當我完全接受咗自己,我係一個自由嘅人,我再冇理會啲人點樣睇我。」

洪朝豐曾為保靚聲而拒絕開刀,到內地找中醫治療,結果錯過黃金治療期,可有後悔?他說:「冇,每一個生命嘅決定,都係一場賭博,最緊要你願賭服輸。我開頭唔想開刀,因為我想盡辦法留住把聲,到最後我冇法子唔開刀,因為都冇路走,卒之我淋巴受到感染,得到淋巴癌。」

切去半條脷後,洪朝豐表示進食和講說話也得小心翼翼:「我呢邊左牙床都出咗事,係癌前病變,醫生要削我牙床骨,下面有幾隻牙都攞走咗。將新造嘅脷蓋住左邊牙床骨,蓋住之後新造嘅脷要靠我原本條脷嘅帶動先郁到,所以我講嘢發音上有兩個音發得好辛苦,包括K音同埋個G音。當我講嘢同食嘢時,啲牙會𠝹親條脷,要就住。」



■失去工作能力的洪朝豐,一度為生計而擔憂。
■洪朝豐與前妻育有一子洪葉。資料圖片
■洪朝豐希望未來繼續打坐和學習瑜伽。

「睇到我存在價值」

被連串病魔打擊,可覺上天不公?洪朝豐苦笑說:「原本我社會聲譽好好,賺好多錢,但抑鬱狂躁症令到我一無所有,神憎鬼厭,我經過好長時間努力,自力更生,然後企番起身教人打坐、唱歌,但個天『噗』一聲,全部攞走晒。我𠵱家冇咗聲我點搵食?個天究竟想點?」

不但受樣貌、謀生能力及進食問題困擾,洪朝豐表示睡覺時不停流口水令他輾轉難眠,碰上電療期間連續幾日落雨天灰灰,令他心情更灰,因而萌起跳樓輕生念頭,他說:「但回心一諗,跳樓死咗就一了百了,但唔死咁點算?累人累物係咪先?」有日,他的打坐學生到家中探訪,送上一本手抄經書,教他嘗試將美好感覺貢給佛陀,洪朝豐一試,晚上竟睡得甜,令他有所頓悟:「突然睇到我存在價值,我同自己講,電療完之後要開始番正常人生活,將美好嘅嘢貢畀人。」

能夠重新振作,洪朝豐要特別多謝他的前妻葉桂好在飲食方面悉心照顧,讓他專心治病。洪朝豐說:「𠵱家同前妻一齊住,真係好微妙,我同佢分開咗30年,但佢願意喺我落難時照顧我。」可有機會復合?洪朝豐笑說:「唔會,佢唔愛我,我都唔愛佢,我哋好似家人咁,咁多人對我好,令到我喺呢方面可以鬆咗一啖氣,我先至能夠有一個轉化。」

採訪:魯吉

攝影:周樂恒

協力:徐家希




鍾意就快D Share啦!