掃呢頁CODE去手機

2018年3月7日 星期三

「公職王」張有興勁忙 門口掛三盞燈張天愛見父要輪籌 __,張天愛,

■張天愛現於北京定居,經營跳舞學校及「天愛基金」幫助人。攝影:郭賢興【閃耀人生女人心 張天愛系列之1 猛料父親】在香港土生土長的張天愛(Flora), ...




【閃耀人生女人心 張天愛系列之1 猛料父親】在香港土生土長的張天愛(Flora),父親為香港首位華人市政局主席、「公職王」張有興,Flora日前接受《蘋果》專訪,細訴她的女人世界。原來Flora的充實生活,皆因她年少時見父親非常忙碌,門口更掛着三盞燈,示意誰可見面,她說當時難得見爸爸,要見就像睇醫生一樣,要排隊輪籌,這亦影響到她現在價值觀。

現年58歲的張天愛,父親張有興相當「猛料」,是二次大戰後香港第一代民主派,亦是首位華人擔任市政局主席。現於北京定居的她,每月會返港一至兩次,探望95歲老父張有興、女兒邢嘉倩及孫女。訪問當日,Flora先帶爸爸張有興到中環見眼科醫生,雖然已屆95歲高齡,張有興依然身壯力健,Flora稱:「佢𠵱家成熟咗,老咗就變番一個小朋友咁,要同佢講佢鍾意啲嘢,鍾意去書局睇書,睇電視又成日轉台,成日戴headphone聽歌,又寫嘢上網。同埋佢要好忙,可能以前做好多社會工作,佢好鍾意人哋搵佢幫忙,覺得有意義。」



■張天愛指父親張有興雖然已屆95歲高齡,仍會坐飛機去旅行。資料圖片
■女兒邢嘉倩和繼母林青霞感情十分好。資料圖片

「將來要學佢」

Flora又指,爸爸身體依然很好,會坐飛機去旅行,唯一是骨骼越來越收縮,故她要經常提醒爸爸要做拗腰動作,伸展膊頭。張有興當年是有名的「公職王」,Flora回憶小時侯,想見爸爸一面並不容易,更形容似去診所輪籌看醫生一樣。她笑說:「細個嗰陣成日見唔到佢,每日都好夜先返。去寫字樓搵佢呢,佢有三個秘書做唔同嘅嘢,門口三盞燈,着邊一盞燈,就邊個入去,好似係紅色、綠色、橙色,交通燈咁。我哋去見佢,都要好似睇醫生咁,排隊輪籌。」

提到爸爸當年同時任職市政局、立法局及公民組織及營運自己公司,代理Breitling、Omega等品牌,忙到不得了,Flora坦言影響其價值觀:「細個就覺得原來爹哋可以做好多嘢,我將來都要學佢咁開三盞燈。」



■1962年雅麗珊郡主訪港,由「芭蕾小天使」張天愛負責獻花。資料圖片
■張天愛坦言受家人影響了她的價值觀。資料圖片
■經歷四段婚姻的張天愛,與羅素離婚後,現在享受單身生活。資料圖片

「時間買唔到」

事實上,Flora十分忙碌,既要從事文化藝術工作,又要兼顧「天愛基金」及教舞拍片,拚命過忙碌又充實的人生,她說:「媽咪當年過身時,講咗一句影響我好深,佢話『時間係買唔到,每一分一秒,所以你要盡做你想做嘅事!』」

Flora在9歲時,成為亞洲第一個進入英國皇家芭蕾舞學院的女生,24歲便擁有三個個人時裝品牌,由舞蹈家變設計師,再變藝術搞手,擁多元身份,近年她搬到北京長住,養育及栽培其「天愛基金」名下過百孤兒。

採訪:林妙萍




鍾意就快D Share啦!