掃呢頁CODE去手機

2018年3月19日 星期一

湯樂瑤:湯樂瑤晒胸引注意 湯媽媽代否認想入行 __,湯樂瑤,

湯洛雯指都想妹妹湯樂瑤以學業為重。有「靚湯」之稱的藝人湯洛雯去年9月孖住妹妹湯樂瑤(Cass)拍了一條名為「一秒變索女」的短片,意外令Cass成為網民 ...


湯洛雯指都想妹妹湯樂瑤以學業為重。


有「靚湯」之稱的藝人湯洛雯去年9月孖住妹妹湯樂瑤(Cass)拍了一條名為「一秒變索女」的短片,意外令Cass成為網民追捧對象,大讚她美貌拍得住家姐!Cass還擁有驕人身材,呢日她就在社交網上載一條誘人短片,留言謂:「Happy Friday」,片段中的Cass身穿白色露肩上衣,躺在床上露出迷離表情,豈料地深吸力令其豐滿上圍奪衫而出,網民隨即留言表示鼻血直流,而身為家姐的靚湯更化身星級網民留言:「Wei ur ballball shern dim(喂 你個波波想點)」

事後靚湯接受東網電話訪問,問到妹妹是否想入行做藝人?她就表示:「我唔干涉佢,佢有自由,不過佢着衫同我好唔同,佢受外國教育,21、22歲鍾意着性感衫,不過佢本身唔係藝人,只係想share旅行靚相。」對於網民反應熱烈,靚湯亦表示嚇一跳:「佢已經刪除條片,作為家姐都想個妹學業為重,佢讀緊法律,好叻,啱啱攞咗獎學金。」而身為Cass叔叔的藝人湯鎮業,對於姪女大受網民歡迎,他同樣認為對方應該先以學業為重:「完成大學課程先,年輕人入行見識吓冇妨,屋企又唔係等佢養。」

而湯媽媽亦否認細女想入行:「佢係鍾意影靚相玩吓,作為媽咪,想佢讀完書先,呢個女有自己想法。」講到女兒身材好,是否遺傳自父母?湯媽媽就表示:「佢爸爸屋企嗰邊嘅親戚仔女個個都好高大。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!