掃呢頁CODE去手機

2018年3月13日 星期二

闊別多年!《餐餐》張鳳妮孖老友驚喜合照 __,

回憶返晒嚟!!!藝人同藝人之間既感情,唔需要成日見但友誼都可以根深蒂固!女星趙學而就喺社交網上載咗同一班圈中好友飯局嘅相片,相中見出席飯局嘅藝人有周家 ...


回憶返晒嚟!!!


藝人同藝人之間既感情,唔需要成日見但友誼都可以根深蒂固!女星趙學而就喺社交網上載咗同一班圈中好友飯局嘅相片,相中見出席飯局嘅藝人有周家蔚、胡楓、陳曼娜、黃𨥈瑩、盧宛茵、羅敏莊等,不過當中仲有一位好耐冇喺幕前出現嘅女藝人,佢就係張鳳妮喇!

依家49歲嘅張鳳妮,1987年參加香港小姐競選奪得「最受佳麗歡迎獎」,之後簽約無綫正式成為藝人,由於「鳳妮」與「鳳梨」發音相近,故人稱「鳳梨」。鳳梨曾經演出過劇集《愛情三角錯》、《餐餐有宋家》、《天地男兒》、《900重案追兇》,到咗1997年播出完有份主演嘅劇集《苗翠花》後就淡出幕前,有傳佢97年喺馬來西亞拍戲期間認識到富商,翌年仲結埋婚,跟住生咗三個小朋友,依家就喺現吉隆坡定居。今次難得返嚟香港,梗係要同班舊同事聚吓見佢精神飽滿神采飛揚,依然保養得好好,顏值依然高企!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!