網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月7日 星期三

【狗仔出更】白恤衫因你變耀眼!黎姿一拖三女玩狗狗 __,黎姿,

46歲嘅黎姿(Gigi)喺09年同商人馬廷強結婚,婚後淡出娛樂圈專心相夫教女,兼且代替因車禍受傷嘅細佬黎嬰打理醫學美容公司,不過Gigi依然冇忽略家庭 ...




46歲嘅黎姿(Gigi)喺09年同商人馬廷強結婚,婚後淡出娛樂圈專心相夫教女,兼且代替因車禍受傷嘅細佬黎嬰打理醫學美容公司,不過Gigi依然冇忽略家庭,經常帶住三個小寶貝周圍去,有一次Gigi帶咗佢哋去睇鹿,喺微博留言話:「女兒們的喧鬧竟然也是我的一種享受,身為媽媽的人就是這樣偏心吧!」(新聞連結: http://bit.ly/2oTdHmG )

日前Gigi又再帶埋三個小寶貝出動,不過今次唔係同佢哋去日本睇鹿,而係去咗跑馬地一間寵物店。嗰日大約3點左右,見到Gigi四母女喺寵物店,同行仲有兩個外傭姐姐兼一個司機哥哥,司機哥哥企喺門口,睇實附近有冇人影相,三個小寶貝喺舖頭裡面同一隻大狗玩。Gigi同啲職員傾啲好開心,似乎係交流啲養狗經,傾傾吓Gigi又拎住個電話同幾個寶貝影相。

之不過過咗冇耐,有途人喺舖頭門口經過見到Gigi,好自然咁企咗喺度望,Gigi好快就察覺到,兼且仲發現有人影佢相,之後行咗入去啲角落位,似乎係安排啲寶貝點樣避開鏡頭,最後Gigi自己一個人離開,不過佢似乎行錯咗方向,行咗兩個舖位都唔見自己架車,結果要司機哥哥叫佢先知道,於是黎姿一支箭咁行上車,而佢嗰三個小寶貝,亦都好乖咁拖住外傭姐姐上車走喇。

值得一提嘅事,已經係3女之母嘅Gigi依然好省鏡,著住紅色外套、白恤衫再配一條格仔長裙,又有另一種感覺!



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

採訪、攝影:吳耀輝、畢紹基 Gigi喺舖頭同囡囡影相
似乎佢幾個小寶貝都好鍾意小動物。
Gigi發現有人影相喇!


Gigi行錯咗方向,要司機提佢先醒覺!
三個囡囡好乖咁跟住走!



鍾意就快D Share啦!