掃呢頁CODE去手機

2018年3月24日 星期六

麥德羅愛玩 王維德:飲醉唔識嘅男女都錫 __,

王維德(左)指麥德羅好鍾意玩,飲醉酒時個個都錫!(資料圖片)卡拉OK老闆娘劉麗萍(Apple姐)在社交網宣布與現年59歲的80年代「香港舞王」麥德羅分 ...


王維德(左)指麥德羅好鍾意玩,飲醉酒時個個都錫!(資料圖片)


卡拉OK老闆娘劉麗萍(Apple姐)在社交網宣布與現年59歲的80年代「香港舞王」麥德羅分手,好友王維德認為麥德羅去到這個年紀都嚮往自由,喜歡飲酒同玩。有指分手涉及第三者,問是否覺得麥德羅是清白?他說:「唔敢亂講,佢不嬲鍾意玩,飲醉酒時唔識嘅男女都錫。(有冇錫你?)我會隔住佢,佢飲醉時唔係咁紳士,唔熟會以為佢抽水。」

問到麥德羅是否感到傷感?王維德表示稍後會聯絡對方,並認為這是兩個人的事:「我唔係教人分手,兩個人唔夾係好痛苦,就算瞓埋同一張床都冇用。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!