掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

【箭豬出沒注意】李克勤揸車返歸撞到正 __,克勤,李克勤,

見難得都畀你見到,今年有運行!早前澳洲公開數據,話當地嘅刺蝟(箭豬)數量減少咗一半,呼籲居民要幫幫手進行保育。睇完呢單新聞,你咪以為箭豬好難見到,好似 ...


見難得都畀你見到,今年有運行!


早前澳洲公開數據,話當地嘅刺蝟(箭豬)數量減少咗一半,呼籲居民要幫幫手進行保育。睇完呢單新聞,你咪以為箭豬好難見到,好似李克勤咁,只要有運,喺香港都可以同箭豬近距離接觸。

李克勤喺社交網甫咗啲相同片,佢就話凌晨揸車返屋企途中,竟然喺市區見到大大隻嘅箭豬喺馬路到慢慢行,隻箭豬都有成個籃球咁大,唔知係咪李克勤架車嘅車頭燈照住有啲唔舒服,個身啲箭豎起晒好似嬲嬲豬咁款,不過箭豬望一望李克勤架車,又好自由自在咁行佢嘅馬路,李克勤搞笑留言話:「野豬、山豬、傻豬我都見過,但周街走的箭豬還是第一次!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!