掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

進化變肌男 陳奐仁做運動爆汗成一灘水 __,陳奐仁,

真係唔講得笑。向來身形都有少少肥嘅歌手陳奐仁(Hanjin),近日轉行做「肌男」,時不時喺社交網站上載做運動嘅短片,經過佢一番努力之下,真係由肥仔變肌 ...


真係唔講得笑。


向來身形都有少少肥嘅歌手陳奐仁(Hanjin),近日轉行做「肌男」,時不時喺社交網站上載做運動嘅短片,經過佢一番努力之下,真係由肥仔變肌男,令到唔少網友都嘩然,凡事真係有恒心就乜都得!

Hanjin並唔係畀人讚幾句就自滿㗎,今日佢又喺社交網上載踩單車嘅片,點知影影吓就影住個地下,點解咁多水嘅?究竟發生咩事?Hanjin解釋:「地下嗰啲唔係水,全部都係我啲汗嚟㗎!」嗰灘水目測面積都唔細㗎,唔少網友都大讚佢係真係好勁,不過亦有網友留言講笑話隔住個Mon都感受到佢嘅臭汗水味!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!