網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月27日 星期二

余文樂親證太太有喜:只想保護佢哋 __,余文樂,

恭喜晒!藝人余文樂去年12月同台灣皮帶大王千金王棠云結婚,當時結婚已經盛傳佢哋雙喜臨門,不過余文樂就冇回應呢件事。一直盛傳有喜嘅王棠云,喺「安胎」期間 ...


恭喜晒!


藝人余文樂去年12月同台灣皮帶大王千金王棠云結婚,當時結婚已經盛傳佢哋雙喜臨門,不過余文樂就冇回應呢件事。

一直盛傳有喜嘅王棠云,喺「安胎」期間仍熱衷活躍於社交網,今年三月仲捨棄多年嘅長髮,剪短頭髮方便打理,但佢都冇正面承認懷孕一事,連早前佢同余文樂去泰國旅行,都冇上載過全身相,繼續保持低調,但有網友發現王棠云肚凸凸嘅相,仲估計佢至少已經有五個月身孕。

今日余文樂喺內地同任達華以及林家楝等人出席網劇《冒險王衛斯理》開播發布會,受訪時佢終於承認太太有BB,仲話之前一直冇講只係想保護佢哋,不過佢否認六月做爸爸:「真到了那一天大家就會知道。」余文樂仲話之前一直唔講,係因為唔鍾意將家事同大家分享,同埋想保護太太同BB,希望大家可以體諒。

余文樂經理人回覆:「是的,他要當爸了!希望大家祝福他們!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!