網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月14日 星期三

吳啟華撐萬梓良真打:都唔死得㗎嘛! __,吳啟華,萬梓良,

吳啟華話如果係依家,一定會配合萬梓良。由萬梓良(萬子)、鄭裕玲、吳啟華及劉嘉玲於1986主演的經典劇《流氓大亨》正在晚上重播,有不少場面至今仍令人津津 ...


吳啟華話如果係依家,一定會配合萬梓良。


由萬梓良(萬子)、鄭裕玲、吳啟華及劉嘉玲於1986主演的經典劇《流氓大亨》正在晚上重播,有不少場面至今仍令人津津樂道,日前播出啟華被控謀殺親父兼自爆玩弄周海媚感情,但最終無罪釋放,飾演其失散兄長的萬子在法庭外將整個垃圾桶掉向啟華再痛毆一頓,啟華當堂額角腫起,效果超逼真原來是真打,事前啟華並不知情,當時啟華嬲得一聲不響駕車離開,萬子其後送上古董錶道歉。

啟華於兩年半前受訪,曾提起此劇,表示對這幕戲歷歷在目,當時他說:「嗰場戲講我喺法庭外無罪釋放好得戚,所以畀萬子打,有武指喺度,佢話唔使度,諗到點打就點打先最逼真喎!點知真拍時萬子真係飛個垃圾桶埋嚟,鍊住我條頸幾乎抖唔到氣,當時我好唔開心,拍戲啫!後來萬子送隻古董錶賠罪。」

到近日劇集翻Hit,啟華再受訪提起此事,已釋懷的他表示認同萬子的做法:「呢個階段再拍呢場戲,我同意萬子嗰種狠勁,都唔死得㗎嘛!效果好都值得!(你個頭腫咗喎!)拍戲係咁,成日會受傷,我同意咁,會好睇,我幾佩服呢個前輩態度認真,值得我哋學習,真係唔錯!係我當時年紀小,少爺脾氣多啲,依家一定唔會咁做,只會盡力配合萬子。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!