掃呢頁CODE去手機

2018年3月29日 星期四

同張如城撞樣!許廷鏗認衰:要努力修身 __,廷鏗,許廷鏗,

Alfred上電台宣傳新歌。歌手許廷鏗(Alfred)出席電台訪問,為新歌《演員的自我修養》宣傳。問到覺得自我修養如何?Alfred笑言:「我估應該O ...


Alfred上電台宣傳新歌。


歌手許廷鏗(Alfred)出席電台訪問,為新歌《演員的自我修養》宣傳。問到覺得自我修養如何?Alfred笑言:「我估應該OK嘅。(牌品好人品好?)咁我牌品都唔錯,呢排都好耐冇打麻雀,打都係同Joyce(欣宜),但佢呢排忙住準備演唱會,副牌要收埋先。」講到早前網上將他和張如城的相片併在一起,被指兩人很相似?Alfred亦忍不住笑說:「自己睇完張對併圖都笑咗出嚟嘅,咁似嘅,真係要痛定思痛、努力修身做人。(你一向靚仔嚟,唔介意被取笑似張如城?)你哋覺得張如城唔靚仔咩?大家得啖笑咪幾好,真心係似囉,冇得賴嘅。」

講到冰島之旅後脹爆回來?Alfred表示:「其實真係冇乜肥喎,可能係個髮型剪短咗。」至於日前3月27日是胡鴻鈞生日,可有為對方慶生?Alfred:「佢去咗日本過生日喎,等佢返嚟請佢食飯啦。(送咩禮物?)男人之間送禮都似怪怪哋,食飯得啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!