掃呢頁CODE去手機

2018年3月24日 星期六

演上癮!劉嘉玲舞台劇孖謝君豪做夫婦 __,劉嘉玲,謝君豪,嘉玲,

有秦沛(右起)、劉嘉玲同埋謝君豪做拍檔,好吸引啵!由女星劉嘉玲、秦沛及謝君豪等演出的英皇娛樂舞台劇《奪命証人》將於今年七、八月在演藝學院演出,今次劇本 ...


有秦沛(右起)、劉嘉玲同埋謝君豪做拍檔,好吸引啵!


由女星劉嘉玲、秦沛及謝君豪等演出的英皇娛樂舞台劇《奪命証人》將於今年七、八月在演藝學院演出,今次劇本改篇自阿嘉莎.克里斯蒂的著名劇作,劇情充滿懸疑鬥智,非常精彩!再加上該舞台劇由毛俊輝導演親自改編和執導,以及張叔平的專業美術指導,將會更加引人入勝。

演舞台劇獲益良多

劉嘉玲、秦沛及謝君豪早前為舞台劇拍攝宣傳海報,嘉玲自從演出舞台劇《杜老誌》後便演上癮,更希望每隔兩三年就可以上一次舞台。她指每次為舞台劇排練就等同上了一次演員深造班,學會很多東西,她說:「我好鐘意舞台劇!好享受喺個台上面每秒鐘,又好鐘意一班人一齊排練個兩個月,簡直就係上咗一個演藝人演技深造班,可以提升自己。所以人哋話做舞台劇花好多時間,的確係呀!但係我冇所謂,而且我唔覺得體力上好累,反而喺做舞台劇呢幾個月,我身體比平日更好,因為作息時間好正常,準時返工,準時收工。為咗唔好病,仲會比平日更小心身體,食嘢都食得小心啲,瞓覺又瞓多咗,而且一定要自己早睡早起。」

享受準備與演出過程

至於問到可有機會打破上次演出四十多場的紀錄?嘉玲就表示:「我唔擔心演幾多場,睇主辦計劃啦。打唔打破紀錄唔係問題,我只係負責做好個角色同開開心心去享受排練和演出的過程。今次同上次個班底主幹基本上係一樣,我係好有信心的。」

秦沛驚上台蝦碌

至於今年入行七十年的秦沛,則搞笑指自己是舞台劇新丁,而梁李少霞找他洽談演出時,他自己的心底是非常害怕,後來知道對手有劉嘉玲、謝君豪等好友才首肯答應。秦沛又指今次踏台板他最擔心是自己記不住走位和對白,希望嘉玲及君豪可以好好分享心得,演出時可以不失禮。君豪聞言就表示:「佢點會係新丁呀?Paul哥(秦沛)係前輩中的前輩,我由細睇佢做戲睇到大喎!佢唔好玩我哋啲細我好期待同佢合作,希望佢教番我演技就真!至於嘉玲,自從上次合作,大家就覺得玩得咁開心,一定要再合作,終於大家都等到啦,今次我仲做佢老公,應該會幾有挑戰性。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!