掃呢頁CODE去手機

2018年3月9日 星期五

乜解究?黎瑞恩破縱火案變食「皇家飯」 __,黎瑞恩,

仲食咗一段時間。在屋邨長大的黎瑞恩,早前重遊小學母校,勾起一幕幕搞笑的童年回憶。因使命感促使,令她成為少年警訊,曾目睹一宗縱火案,經她舉報後獲頒好市民 ...


仲食咗一段時間。


在屋邨長大的黎瑞恩,早前重遊小學母校,勾起一幕幕搞笑的童年回憶。因使命感促使,令她成為少年警訊,曾目睹一宗縱火案,經她舉報後獲頒好市民獎,笑言食了很多餐「皇家飯」。

忙為4月紅館演唱會綵排的黎瑞恩早前重遊母校,自細在屯門屋邨長大的她,就讀區內的屯門台山商會小學,走遍校園每一個角落,勾起不少童年回憶。她笑說:「之前學校40周年搞咗個盆菜宴,我都有同啲同學仔返嚟敍舊。」

鎖男同學入女廁

談起校園生活,阿恩自爆不是乖學生:「成日拉啲男同學,鎖佢哋入女廁。」讀五、六年級時她被選做風紀:「做風紀揸住雞毛當令箭,有次我喝啲學生,班房個老師出嚟話我『你可唔可以細聲啲』,因為我用咗丹田運氣,好大聲。」在學校是活躍分子的她,既是田徑隊,又代表學校參加游泳比賽,不過就游包尾,一度令她沮喪。

失敗過的阿恩未有放棄,放暑假時進行特訓:「老師畀咗好多游泳錄影帶我睇,我係模仿力極強嘅人,不停睇不停練習,走去參加公開比賽贏咗冠軍。跟住嗰年又參加校際游泳比賽,撞番同一班人,佢哋係咁超住我,我一跳落水唔理三七廿一狂游,結果我攞咗第一名,看台啲同學歡呼,你明唔明嗰種感覺,幾咁虛榮!」她笑言這個獎盃至今仍在學校收藏。

阿恩當年曾參加少年警訊,清楚記得編號是「340661」,她覺得好有使命感,因為細個夢想做警察。她在11、12歲時攞過好市民獎,因她目睹幾名𡃁仔在幼稚園放火:「我都有少少驚,唔敢舉報佢哋,因為嗰啲人住喺我隔籬條巷,但啲警察上嚟盤問我,我即刻講晒出嚟。」

獎金買梳化

她記得當時獲700元獎金,媽咪用獎金買了一張新梳化。之後她以少年警訊身份拍攝片段,講述事件經過:「嗰啲阿Sir、Madam成日叫我嚟食飯,佢哋好鍾意我,所以我都食咗好多『皇家飯』。」

化妝:Meegan Seak

髮型:Sev / John@Hair Culture

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!