網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月11日 星期日

【因禍得福】王子涵高溫拍劇成功減肥 __,王子涵,

真係一舉兩得。藝人王子涵(Ada)雖然係導演王晶嘅愛女,但事業方面從來冇因為「王晶個女」嘅名,而有特別待遇,反而同其他演員一樣體驗大汗疊細汗嘅拍攝經歷 ...


真係一舉兩得。


藝人王子涵(Ada)雖然係導演王晶嘅愛女,但事業方面從來冇因為「王晶個女」嘅名,而有特別待遇,反而同其他演員一樣體驗大汗疊細汗嘅拍攝經歷,仲自爆因而瘦咗好多:「因為之前喺深圳拍劇,夏天已經夠高溫,加埋打燈、服裝造型,未埋位已經溶晒妝!內地嘢食多數係辣,我唔係太食得辣,瘦咗好多!」

除咗演藝事業,Ada希望多方面發展,近年同藝人莊思敏(Jacquelin)合資搞運動服裝生意,首次從商嘅Ada表示以學習態度跟對方做生意:「Jacquelin成功個案又有,失敗個案又有,而我咩都唔識,所以我負責做佢Backup,例如網上宣傳、搵分銷商,暫時做住網店先,實體店就慢慢(會唔會做生招牌?)應該唔會,我覺得搵專業model做會好啲,效果專業啲,而Jacquelin就可以喇!」Ada仲話主要以年青人為市場目標,所以會將潮流嘅時裝元素混入運動服裝中:「好似上年已經興長風褸,希望大家做運動時都散發時尚感,做運動都開心啲」

髮型:Samuel Ng@Hair Corner

場地:Mini Hotel Causeway Bay

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!