網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月8日 星期四

今年開騷?張智霖做宅男陪仔仔踩板撻瘀晒 __,張智霖,

張智霖自爆休息鍾意留喺屋企,在家千日好咁話!藝人張智霖(Chilam)出席hmv數碼中國集團周年晚宴,Chilam接受訪問時表示今次純粹參與一年一度盛 ...


張智霖自爆休息鍾意留喺屋企,在家千日好咁話!


藝人張智霖(Chilam)出席hmv數碼中國集團周年晚宴,Chilam接受訪問時表示今次純粹參與一年一度盛事,不會攞錢出來搞抽獎。今年工作密麻麻的他,至少會參與三套電影,希望時間安排上會好一點,他謂:「有其他劇本睇緊之餘,今年都想開演唱會,嚟緊都返公司開會睇吓點。」

問到他意願時,他謂:「條件係要夠時間籌備!(多啲時間操肌?)呢個係其次,係要啲歌迷滿意,之後4月都會開拍公司嘅一部電影,依家盡情休息,享受吓!(去旅行?)我好鍾意香港,在家千日好!」講到不時被影到陪仔仔魔童去滑板場踩板時,會否再與仔仔去玩?他笑言:「咁梗係同仔仔去玩,但自己撻到瘀晒,因為我太高,唔係太Old,平衡力差少少囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!