掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

瘦身唔瘦胸!楊洛婷古巴遊準備十幾套水着 __,楊洛婷,

真係真係好勁!產後半年的楊洛婷以性感打扮拍攝修身廣告,穿上運動裝的她大晒四吋事業線!去年九年誕下囡囡的她,直言懷孕令體重增加了三、四十磅,而產後兩個月 ...


真係真係好勁!


產後半年的楊洛婷以性感打扮拍攝修身廣告,穿上運動裝的她大晒四吋事業線!去年九年誕下囡囡的她,直言懷孕令體重增加了三、四十磅,而產後兩個月磅數都未有減去,故經友人介紹做修身療程,一星期做足三次,一個月後就減至懷孕前的磅數,她說:「之後我仲返咗加拿大,成個都冇反彈,我冇節食,因為我仲餵緊人奶,生完BB之後我有關節痛,都做唔到運動,完全係靠做機減肥,依家啲肉都係結實!」

問到老公Tim是否滿意?楊洛婷笑謂:「佢梗係滿意啦,我130幾磅嗰陣都話我索,我坐完月個陣復工,影出嚟啲相好肥,我仲拎張相問佢點解你話我索,佢就話係記者影得我肥!」成功搣甩肥肉的她,即將與朋友去古巴旅行,更準備了十多套泳衣打算影靚相,而老公則負責搵奶粉錢,未會與她同行。

楊洛婷瘦身成績理想,上圍依然豐滿,她表示因為做機只做手臂、腰及臀部,加上仍在餵人奶,故上圍不減反增!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!