掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

極重口味 黑仔穿性感內衣吊帶襪造型曝光 __,內衣,姜皓文,黑仔,底衫褲,

極重口味黑仔穿性感內衣吊帶襪造型曝光最近唔少人都留意姜皓文(黑仔)愈嚟愈瘦,原來佢喺為咗新戲造型刻意減肥。黑仔喺《翠絲》入面扮演變性人,佢之前已經話為 ...


  • 極重口味 黑仔穿性感內衣吊帶襪造型曝光


  • 最近唔少人都留意姜皓文(黑仔)愈嚟愈瘦,原來佢喺為咗新戲造型刻意減肥。黑仔喺《翠絲》入面扮演變性人,佢之前已經話為咗呢套戲做好晒身、心準備,今日《翠絲》嘅電影海報亦都終於曝光,見到黑仔的格仔恤衫入面穿了紫紅色性感內衣,再配上喱士吊帶絲襪,海報上更寫住「他 是女人,外面不是;裡面是。」的字句。

    海報一出引嚟熱烈討論,有網民指呢部作品絕對是黑仔挑戰視帝之作,有網民話︰「好重口味但似乎幾有趣」,又指「Cut 剩條腿好似唔差」。



    鍾意就快D Share啦!