掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

名人:鄧達智陳梓欣瘋狂旅行玩水度蜜月 __,鄧達智,

玩得好開心!時裝設計師鄧達智與同性伴侶陳梓欣醫生(Clement)在港擺結婚酒後,即展開瘋狂旅行。剛剛去完馬爾代夫4日3夜的鄧達智說:「真係好蜜月Fe ...


玩得好開心!


時裝設計師鄧達智與同性伴侶陳梓欣醫生(Clement)在港擺結婚酒後,即展開瘋狂旅行。剛剛去完馬爾代夫4日3夜的鄧達智說:「真係好蜜月Feel,藍天碧海,我哋租住一間水上屋,屋底地板係玻璃,睇到海底嘅珊瑚。Clement每日游水同潛水,我就睇書寫稿,睇吓啲珊瑚魚就開心晒。」提到Clement身形弗爆,鄧達智指對方毋須操肌,因自小有游水習慣。

他們回港後不久,又飛倫敦,為6月15日在英國註冊結婚作準備。鄧達智說:「今次嚟英國係搞埋啲手續,18號返港,19號Clement開始做私家醫生,所以之前不斷陪佢飛。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!