網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月24日 星期六

子華封咪!阿佘唔捨得:相信佢會有驚喜 __,子華,佘詩曼,阿佘,黃子華,

阿佘唔捨得子華呀!「棟篤男神」黃子華即將舉行棟篤笑,點知尋晚突然宣布封咪,仲拍片話呢個係佢最後一個棟篤笑。消息一出,即時引起網民熱烈討論。而近年頻頻同 ...


阿佘唔捨得子華呀!


「棟篤男神」黃子華即將舉行棟篤笑,點知尋晚突然宣布封咪,仲拍片話呢個係佢最後一個棟篤笑。消息一出,即時引起網民熱烈討論。而近年頻頻同子華拍住上嘅佘詩曼(阿佘),都有回應事件。佢接受東網訪問時,自爆係子華嘅忠實粉絲,基本上對方每一次開騷都會去捧場。

問到會唔會覺得子華封咪好可惜?阿佘雖然都有唔捨得,但就期待對方喺其他範疇有出色嘅表現,佢話:「雖然今次係子華嘅『最後一篤』,大家一定會好唔捨得,但我相信喺不久嘅將來,子華好快會喺另外嘅範疇為我哋帶來驚喜。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!