掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

林敏驄問:放番呀?梁漢文兜巴星 __,林敏驄,梁漢文,

林敏驄將與梁漢文對答的短片放上網,林敏驄搞搞震(上圖),梁漢文兜巴星(下圖)。歌手梁漢文(Edmond)今年一月涉嫌醉駕被捕,之後鮮有出席公開場合。不 ...


林敏驄將與梁漢文對答的短片放上網,林敏驄搞搞震(上圖),梁漢文兜巴星(下圖)。


歌手梁漢文(Edmond)今年一月涉嫌醉駕被捕,之後鮮有出席公開場合。不過,今日藝人林敏驄上載咗一條短片喺社交網,見到二人疑似喺會議室開會。

對於林敏驄突然拍片,鏡頭前嘅梁漢文嘅反應都有啲突然。而林敏驄喺片入面一開始就叫梁漢文做「蠔殼文」,梁漢文就帶點無奈望鏡頭回話:「點呀又……」林敏驄又發揮其搞笑本色問:「咁啱呀…放番呀?」此語一出片中傳來現場人士笑聲,而面露尷尬神態的梁漢文強顏歡笑,一把打向林敏驄面上,林敏驄閃避不及中招!網友仲話聽到有人疑似講粗口添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!