網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月9日 星期五

紅館騷着唔到高踭鞋 欣宜耿耿於懷 __,欣宜,

加油呀!歌手鄭欣宜(Joyce)終於圓夢,4月將第一次踏上紅館舉行演唱會,去年底因為出埠玩跌跛腳的她,曾一度擔心影響演唱會而爆喊,雖然腳患未好晒,但欣 ...


加油呀!


歌手鄭欣宜(Joyce)終於圓夢,4月將第一次踏上紅館舉行演唱會,去年底因為出埠玩跌跛腳的她,曾一度擔心影響演唱會而爆喊,雖然腳患未好晒,但欣宜仍忍痛排練。

今晚Joyce在facebook live透露演唱會倒數還有43日,她有點悶悶不樂說:「幾個禮拜前醫生已經同我講一定要着平底鞋做騷,但我都好努力做運動做物理治療,甚至乎見營養師,希望可以減幾磅,到咗on show時可以着高踭鞋同大家見面,但係呢個其實冇發生喺我身上,所以要喺呢度同大家講聲對唔住,我覺得有少少美中不足,始終覺得自己身形唔係太好,希望着高踭鞋可以踏高少少,或者見啲前輩上紅館舞台一定着高踭鞋同大家見面,但唔緊要啦,希望大家繼續為我打氣,可能着平底鞋都可以好靚呢。」可能周柏豪都知欣宜有點耿耿如懷,不能着上靚靚高踭鞋上紅館而有點不開心,也轉載她的fb live力撐。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!