掃呢頁CODE去手機

2018年3月9日 星期五

曱甴浮面!朱智賢食完碗麵先見到:好想嘔 __,朱智賢,

食完碗麵先見到隻曱甴……無綫咪神朱智賢(朱朱)工作忙碌,又要出席商演又要拍劇,好多時食飯都要買外賣,點知佢呢日就中招喇!佢喺Instagram限時動態 ...


食完碗麵先見到隻曱甴……


無綫咪神朱智賢(朱朱)工作忙碌,又要出席商演又要拍劇,好多時食飯都要買外賣,點知佢呢日就中招喇!佢喺Instagram限時動態上載咗條片,寫上「好想嘔」加個嬲爆Emoji,見佢影住碗所餘無幾嘅一兜粉,得番啲蔥,佢邊影邊話:「差唔多食完嘅時候,我發現到我碗嘢入面,竟然有隻曱甴喺度,好核突呀…」不過雖然佢話核突但似乎唔係好驚,唔只用對筷子撩起佢,仲Zoom近鏡頭,發出啲詭異聲音:「嗚…你睇吓啲腳…」

佢仲幫隻曱甴留影,上載咗張「屍骸」相,真係隔住個Mon都覺得嘔心呀!!!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!