網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月17日 星期六

做節目食過蚯蚓!糖妹:食到停唔到口 __,糖妹,

糖妹出席零碳天地活動,驚爆自己食過蚯蚓!歌手糖妹(黃山怡)出席零碳天地活動,帶領一班小朋友唱跳兒歌《BabyShark》,她自爆今次活動要跟小朋友學唱 ...


糖妹出席零碳天地活動,驚爆自己食過蚯蚓!


歌手糖妹(黃山怡)出席零碳天地活動,帶領一班小朋友唱跳兒歌《Baby Shark》,她自爆今次活動要跟小朋友學唱學跳,好彩都簡單易上口。她笑言這首歌是兒童的環保「洗腦歌」,更在台上說不少家長都應該識得唱,而台下的家長紛紛點頭和應。

不能忽視環保知識

說到海洋環保,糖妹希望讓小朋友明白不能視大海為一個大垃圾桶、隨便丟棄垃圾,因為現時大海有好多膠袋垃圾,有些海龜被解剖時、發現肚內全都是膠粒,所以要從小給小孩灌輸德智體群美之餘,現今年代亦都要灌輸環保知識。

食榴槤食到喊

談及糖妹的飲食節目出街後,是否有很多新的「師奶群」Fans?她笑言:「我一向係佢哋眼中嘅新袍仔,都識煮下嘢㗎!」糖妹自言拍飲食節目都是真食,更試過有不喜歡吃的榴槤,但都要照食,她坦言:「真係食到喊,流咗眼淚出嚟。」可有為節目吃昆蟲?她說:「我有食過清炒蚯蚓,開頭真係好驚,但食落真係幾好味,好肥美好清甜,食到停唔到口。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!