掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

着皮裙晒美腿!唐貝詩揀傢俬 剝衫試真啲 __,唐貝詩,

唐貝詩呢次就去咗揀傢俬!藝人唐貝詩(Lydia)最近約滿蕭定一公司,未有續約的她與拍檔自組公司,在觀塘開設逾二千呎的辦公室。日前Lydia與胞妹唐貝欣 ...


唐貝詩呢次就去咗揀傢俬!


藝人唐貝詩(Lydia)最近約滿蕭定一公司,未有續約的她與拍檔自組公司,在觀塘開設逾二千呎的辦公室。日前Lydia與胞妹唐貝欣(Fiona)現身傢俬店,由於當日天氣寒冷,兩人都身穿大褸,不過貪靚的Lydia仍然穿着短裙晒腿。兩人主力看書桌及辦公室座椅,Lydia一一試坐又不時跟Fiona商量,有傾有講,逛了不久她們就把大衣脫下,並將衣服放在書桌上,但兩人非常大頭蝦,沒有拿回衣服便繼續逛,之後才匆匆折返原處取回。之後她們見到一張可以由書桌變成床的家具,大感興趣,Lydia甚至以手機拍片,好好研究。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!