掃呢頁CODE去手機

2018年3月17日 星期六

勁騎呢!余迪偉夢遊又發開口夢激嬲枕邊人 __,

真係唔知好嬲定好笑呀!DJ余迪偉到電台宣傳4月6至8日在演藝學院演出的個人劇場,坦言心情緊張,開始排練時更患上流感:「好驚,係咁屙,個肚勁抽筋,爭啲入 ...


真係唔知好嬲定好笑呀!


DJ余迪偉到電台宣傳4月6至8日在演藝學院演出的個人劇場,坦言心情緊張,開始排練時更患上流感:「好驚,係咁屙,個肚勁抽筋,爭啲入醫院,攣喺張床唔郁得。醫生開咗特敏福,依家清晒啦。」提到於IG上載了兩段自己非常反瞓的宣傳片,他自認一向睡得騎呢,發很多開口夢:「瞓醒會周身骨痛或者隻腳瘀咗,就係瞓嗰時拱橋、做運動、拉筋!」

迪偉透露小時候至中學時期都有夢遊,家人因此在窗花上鎖,並不肯告訴他鎖匙在哪兒:「宣傳片全部係真人真事,我試過撞瘀人哋個鼻,係個好Friend嘅女仔,我哋喺床傾偈傾到瞓着咗,佢畀我撞瘀個鼻就去咗隔籬房瞓。(你想趕佢走?)我完全唔知㗎!」

他笑言有時睡覺時仍能與人正常對答,亦曾經因為反瞓而激嬲枕邊人:「踢佢落床!不過佢都唔會嬲得耐嘅,我又唔係特登,或者潛意識係特登,轉個頭咪分手囉!」票房方面,迪偉指現在所餘門票不多,但未知會否加場。問到有否節食?他表示沒有,因為要用很多力,只是每天第一餐不吃澱粉質。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!