網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月5日 星期一

【今次泳裝Blur唔Blur】拉鏈開口上到大髀 香香高衩短裙差啲走光 __,香香,岑麗香,

岑麗香、馮盈盈、陳煒等今日喺將軍澳宣傳新劇,香香喺新劇係一位老師,打扮密實啲,不過宣傳活動就唔係咁講喇,佢今日以露肩裝配高衩短裙騷長腳,拍得住上次擔任 ...




岑麗香、馮盈盈、陳煒等今日喺將軍澳宣傳新劇,香香喺新劇係一位老師,打扮密實啲,不過宣傳活動就唔係咁講喇,佢今日以露肩裝配高衩短裙騷長腳,拍得住上次擔任華姐評判嗰條魚網裙。

香香話呢套劇有着泳裝拍攝,佢話尺度係老少咸宜……之不過日前林泳淘喺劇入以泳裝示人,喺水中碧波蕩漾,心口慘遭打格,同一場戲嘅李佳芯,32A上圍就圓好無缺(新聞連結: http://bit.ly/2FavOzT ),唔知香香又會受到邊種對待呢?

香香要扮老師,拍劇全桯要戴眼鏡,佢話拍戲近視加深咗,至於性感工作就交俾馮盈盈負責。講到鍾嘉欣又有喜,香香會搵時間探望佢。而陳煒就為咗套劇學蔡李佛,仲話已經變咗做動作演員。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



岑麗香條裙好高高高衩。
同黃浩然玩遊戲,差啲走光。


陳煒為咗套劇,學打蔡李佛。
馮盈盈

鍾意就快D Share啦!