網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月20日 星期二

心穎請Bob食牛鞭反被窒 搞到馬國明充晒血 __,Bob,黃心穎,心穎,馬國明,林盛斌,

馬國明有新朵喇~咪就係「Mr.鞭」囉!(設計圖片)無綫藝員馬國明、黃心穎、郭晉安、唐詩詠、袁偉豪、蔡思貝、蕭正楠、李佳芯、陳凱琳、王君馨、朱晨麗、張曦 ...


馬國明有新朵喇~咪就係「Mr.鞭」囉!(設計圖片)


無綫藝員馬國明、黃心穎、郭晉安、唐詩詠、袁偉豪、蔡思貝、蕭正楠、李佳芯、陳凱琳、王君馨、朱晨麗、張曦雯、洪永城、梁烈唯、朱晨麗等逾半百藝員在會展舉行的「香港國際影視展」出席《TVB 2018 戲劇綜藝強勢登場暨業務發布會》宣傳新劇及節目,新劇集包括《宮心計2深宮計》、《白色強人》、《多功能老婆》及請來「影后」惠英紅演出的《鐵探》、《法證先鋒IV》及與騰訊合作的大型合拍劇《衝上雲霄2020》。

窒到口啞啞

綜藝節目最令人期待要數新一輯《美女廚房》,主持換上蕭正楠、林盛斌(Bob)與張振朗。黃心穎在台上被阿Bob問到有甚麼拿手菜式,她取笑阿Bob說:「你生咁多仔女,我整牛鞭畀你食啦。」沒料黃心穎寸人不成反被窒到口啞啞,阿Bob望向馬國明笑說:「牛鞭我就冇興趣喇,反而想試吓你成日食嗰啲鞭啫。」

黃心穎聞言被窒得冇力反擊,甚為尷尬,同台的馬國明亦「鞭長莫及」冇力支援女友,也尷尬得「面都紅埋」,引來現場一陣爆笑。

驚對話出唔到街

馬國明與黃心穎一齊受訪,問到黃心穎被阿Bob串是否很尷尬?她說:「又唔係好尷尬,只係唔知點接啫!」問馬國明尷尬得面紅?他笑說:「唔係,熱啫,阿Bob不嬲都鍾意講笑,我哋好熟,我都玩得嘅。(說話太三級?)係驚條片出唔到街,但係現場氣氛就好好。」

馬國明食嘢唔揀擇

黃心穎讚馬國明愈來愈風趣搞笑,但否認受她感染,黃心穎甜笑對馬國明說:「你睇你個樣幾尷尬。」馬國明笑說:「我不嬲都係咁。」黃心穎相信會有機會上《美女廚房》節目,她笑說:「我未煮過嘢畀佢食,攞零食就有,我真係唔識煮,都想上去發揮吓小宇宙,煎蛋、炒菜、公仔麵都OK!」問馬國明可願意食一世黃心穎煮的公仔麵?他笑說:「接受到,我食嘢唔揀擇。」講到將開合拍劇《衝上雲霄2020》,馬國明指當然有興趣參與,但相信公司會找新演員拍攝,黃心穎笑說:「我都想拍一個角色,以前《衝上雲霄》好鍾意吳鎮宇,太有型。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!