掃呢頁CODE去手機

2018年3月28日 星期三

仔仔病到呆滯 Bob連搵幾間醫院爆滿谷鬼氣 __,Bob,林盛斌,

希望Bob仔早日康復!最近天氣乍暖還寒,小朋友抵抗力差易生病,藝人林盛斌(Bob)就喺社交網透露7個月大嘅仔仔林道申(Jaye)入咗醫院。Bob回覆東 ...


希望Bob仔早日康復!


最近天氣乍暖還寒,小朋友抵抗力差易生病,藝人林盛斌(Bob)就喺社交網透露7個月大嘅仔仔林道申(Jaye)入咗醫院。Bob回覆東網時話初初懷疑仔仔患上嘶哮症,後來醫院表示患上支氣管炎:「仔仔病咗兩日,呼吸唔暢順,小朋友氣管軟同敏感,如氣管有細菌感染會收縮,咳得好犀利,又想作嘔咁。直到今朝5、6點,太太見到仔仔把聲好辛苦,個人又吽吽豆豆咁,太太就話頂唔住喇真係要送佢去醫院。」

Bob表示決定要送仔仔入醫院嘅時候,就打咗電話問幾間醫院都話冇房,終於有一間就叫佢帶仔仔去睇門疹先,點知去到就話兒科裝修,他直言谷鬼氣!後來終於搵到一間醫院醫治仔仔。

成晚冇乜點瞓

聲音顯得很疲累的Bob表示成晚同太太都冇乜點瞓過,依家要返屋企換衫開工,而太太同工人姐姐就喺醫院照顧仔仔。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!