掃呢頁CODE去手機

2018年3月16日 星期五

大埔Busking紅爆 Judas晒密照:我係Les __,

Judas喺網上爆紅冇人唔識,而佢都大方承認係同性戀者!23歲的街頭歌手JudasLaw(羅凱鈴)憑天籟之音,在演出地點大埔及天水圍等地獲得觀眾的熱烈 ...


Judas喺網上爆紅冇人唔識,而佢都大方承認係同性戀者!


23歲的街頭歌手Judas Law(羅凱鈴)憑天籟之音,在演出地點大埔及天水圍等地獲得觀眾的熱烈支持,最近更紅遍網絡,社交平台讚好人數由數千人跳升至近9萬人!早前她上載一些同性密友Yan的照片,其中一張她被Yan從後攬攬,Judas留言:「生日快樂,買唔切蛋糕,買件西餅頂住檔先!以後每年生日都會陪你過。」還加上錫錫和心心符號,非常甜蜜。

搞笑氹女友

帶點靦腆的Judas在Yan面前盡顯搞笑一面,除了留言最喜歡騷擾對方,又大搞爛Gag:「知唔知邊隻駱駝唔舒服?雙峯(傷風)嗰隻呀!」由於Judas打扮中性,不少粉絲及網民對其性向帶有疑問。對此Judas接受訪問時坦言:「我從來冇隱瞞我係Lesbian(女同性戀),之前有啲電台訪問我都講過。」她沒想過社交平台的照片會被報道,但強調自己喜歡唱歌,一心想唱歌給大家聽,希望大家開心。

簽咗經理人公司

日前Judas獲邀首次到麥花臣擔任慈善演唱會演出歌手之一,並透露已簽經理人公司。經理人指他們本來並非從事音樂,不過被其歌聲吸引,希望提供多些支援令她的歌唱路更順暢。目前,Judas正準備推出舊歌翻唱的專輯,打算稍後才正式公布。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!