掃呢頁CODE去手機

2018年3月7日 星期三

歐聯:【有片】C朗建功 皇家馬德里再贏PSG晉級 __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

(法新社)即睇全場精華:http://bit.ly/2HbMQd7 周三凌晨上演的歐聯16強次回合矚目大戰,巴黎聖日耳門主場迎戰皇家馬德里,大賽球員C ...


(法新社)


即睇全場精華:http://bit.ly/2HbMQd7 

周三凌晨上演的歐聯16強次回合矚目大戰,巴黎聖日耳門主場迎戰皇家馬德里,大賽球員C朗又發威,今仗交出1入球1助攻,協助皇馬以2比1獲勝兼雙殺PSG,兩回合總比數5比2晉級8強,繼續向歐聯3連霸目標前進。

首回合領先3比1的皇馬今仗改踢緊迫戰術,中場開始佈防緊盯對手,效果相當成功,上半場皇馬更不乏領先機會,37分鐘賓施馬單刀幾乎搞掂,可惜被對方門將救出,42分鐘PSG亦有一次近磅埋門,可惜基利安麥巴比射門被救出,如果佢選擇傳中交畀門前的卡雲尼射入,戰果將會改寫。

經過互無紀錄的上半場,皇馬於下半場51分鐘開紀錄,馬高阿辛斯奧把握對方犯錯左路突破,禁區頂送直線予盧卡斯華斯基斯並高波傳中,C朗門前頭槌勁頂破網為皇馬領先1比0。

PSG於66分鐘有馬高華拉堤領紅被逐離場,10人應戰情況惡劣,但於71分鐘靠一個符碌波追和,PSG一次攻勢,卡雲尼門前被對方解圍的皮球省中,再反彈入網,PSG扳平1比1。

以眾凌寡的皇馬始終較著數,80分鐘,皇馬一次攻勢令對方門前一片混亂,C朗乘對方解圍期間順腳交後,卡斯米路後上接應勁射省中對方球員改變方向入網,為皇馬射成2比1奠勝完場。

C朗今仗成為贏波關鍵人物,更是2002/03年度繼曼聯雲尼斯杜萊之後,第2位連續9場歐聯取得入球球員,今屆歐聯累積攻入12球亦追平上屆歐聯數字,而相信打入8強後C朗將可繼續創紀錄。

即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl 

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!