掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

囡囡一歲生日 Celia K.感觸發文超感人 __,Celia K.,郭穎兒,

祝CeliaK.囡囡快高長大!今日除咗係3.8婦女節外,仲係模特兒郭穎兒(CeliaK.)今囡囡Galia嘅一歲生日,CeliaK.自從生咗囡囡後,都 ...


祝Celia K.囡囡快高長大!


今日除咗係3.8婦女節外,仲係模特兒郭穎兒(Celia K.)今囡囡Galia嘅一歲生日,Celia K.自從生咗囡囡後,都專心湊女甚少在幕前曝光,認真係好媽媽!做咗一年媽媽嘅Celia K.喺呢日非常感觸,佢用文字喺社交網抒發當媽一年的感受,相信都係每個新手媽媽的心聲。

她留言:「上年嘅今日 我同妳初次見面 我對妳淨係覺得好奇妙 少少陌生 對妳一啲都唔了解 唔熟悉 ⋯ 所以野(嘢)都戰戰兢兢去學 去接觸 ⋯直至今日我哋相處左(咗)一年 差唔多對足妳365日 我哋慢慢開始建立左(咗)比較深厚嘅感情 我陪住妳學講嘢 妳成日傳染啲病菌比我迫(逼)我陪你病 睇住妳識坐 識爬 再慢慢企穩 到今日識行 妳帶比(畀)我嘅歡樂 永遠都唔嫌多 妳令我學習到當媽是怎樣一回事 呢一年過得太快 以後我地(哋)繼續互相指教 我會一直陪伴妳成長 我愛妳 囡 一歲 生日快樂。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!