掃呢頁CODE去手機

2018年3月22日 星期四

【去年閃嫁百億CEO】醫生指生命有危險 安以軒急動手術保命 __,安以軒,

台灣女星安以軒去年同澳門百億身家CEO陳榮煉閃婚,甜蜜幸福(新聞連結:http://bit.ly/2GTpuKk),今日卻突然傳出佢嘅健康亮起紅燈,醫 ...




台灣女星安以軒去年同澳門百億身家CEO陳榮煉閃婚,甜蜜幸福(新聞連結:http://bit.ly/2GTpuKk),今日卻突然傳出佢嘅健康亮起紅燈,醫生仲話要即時做手術,否則會有生命危險。而台灣則接獲爆料,指安以軒今次急需做手術是因子宮外孕。據了解,安以軒噚日中午同老公緊搭飛機返台灣,直奔醫院,有指她疑因腹痛、陰道出血,被判定子宮外受孕,必須立即接受手術。報道指手術過程約兩小時。而台灣《蘋果》聯絡過安以軒,她則指不作回應,而她亦於微博向親友同粉絲報平安。

安以軒喺微博透露自己嘅健康亮起紅燈,佢話醫生指佢突發狀況需優先處理,否則會有生命危險。安以軒嘅留言係咁講:「因為醫生大人說這個突發的狀况需緊急優先處理否則會有生命危險,所以必須做一個……嗯……「小手術」……(這樣寫大家有沒有比較放心一點?)還好一切順利,休息幾天後我可以正常生活」。

但係安以軒就冇詳細透露佢係乜嘢病,要急需做手術,「知道各方朋友們都關心我,但不要胡亂猜測各種奇想,也更不用到處打聽,否则我還要解釋~真的會好累。」但她老公及家人都陪在身旁照顧佢,佢話:「待我重出江湖後,咱們再約」,而安以軒亦因為今次手術,醫生嚴禁佢飛去工作,所以被迫取消到蘭州同西安嘅工作,佢話希望大家能體諒佢,而好多網民亦都留言希望佢快啲好番。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



安以軒喺微博貼圖指自己急需做手術。 希望佢盡快康復。(微博圖片)
安以軒去年同百億CEO閃婚。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!