掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

鄧穎芝訓練獨腳 Christin挑戰障礙賽 [壹週刊 - 1462 - 生活] __,鄧穎芝,M1,

場地提供:GojiStudios鄧穎芝服裝:PUMA探熱針鄧穎芝訓練獨腳Christin挑戰障礙賽入行十五年,歌手出身的鄧穎芝(Vangie),去年考 ...






場地提供: Goji Studios

鄧穎芝服裝: PUMA

探熱針

鄧穎芝訓練獨腳 Christin挑戰障礙賽

入行十五年,歌手出身的鄧穎芝( Vangie),去年考獲健身教練牌,一個月前由朋友介紹認識天生獨腳的 Christine(蘇慈悅),培訓她參加四月在港舉行的斯巴特障礙賽。學生如此獨特,做教練兩個星期的 Vangie佩服她的勇氣毅力,更決定當日一起參賽:「好多時都唔記得佢得一隻腳,令佢好尷尬。」







練手臂力, Vangie從旁指導,全程十分細心。





這個跳上墊的動作, Christine揸住拳頭落力去做。





改變後的 Christine會著高踭鞋,行街睇戲。

吸引一隻腳的人

鄧穎芝向來喜歡做運動,看見身邊朋友懶懶閒,她希望以身作則,帶動做運動風氣,結果第一個被吸引的是獨腳 Christine,她說:「佢一開始已經打動我,我考咗健身教練牌幾個月,未夠經驗去幫人,但一隻腳嘅人都想參加呢個比賽,都想去做運動,我仲有咩藉口唔幫佢。」她說今次做教練不收分文,因為時間緊迫,她安排 Christine接受每星期四天,每天一個鐘訓練,兩星期已經有明顯效果。

學生只得一隻腳,細心的鄧穎芝會在上課前度身訂製 programme,用一隻腳做一次,測試是否可行,她卻嫌自己未夠細心,她說:「我試過帶佢去做脂肪測試,點知部機係要兩隻腳先做到,我即時同佢 say sorry,我覺得自己失職,好似好落佢面咁。」

不過 Christine卻看到鄧穎芝天使的一面,在短短的兩星期,不斷給她信心。

「佢對我好嚴格,但每次練完之後,會關心我有冇肌肉痛,又介紹我餐單,知道我做運動好辛苦,佢又會好鼓勵我,嗰份正能量爆棚。」 Christine說師生倆會一起參加

比賽。





鄧穎芝參加過斯巴達障礙賽,嬌滴滴的簡淑兒也有份參賽。

維珍老闆請遊島

天生獨腳的 Christine,因為要用義肢外出,加上截肢位較高,一直做事缺乏信心,害怕別人目光,就連沙灘、戲院都不夠膽去,二十一歲前一直將自己困在家,她形容當時人生就如一個監獄,直至她接受自己,並決定改變,才真正體驗

世界。

「十二歲時睇過維珍航空創辦人 Richard Branson紀錄片,佢坐住熱氣球橫渡大西洋,嗰一刻,我好想好似佢咁有冒險精神,當時覺得自己傷殘,冇可能做到。直至二十一歲,我相信只要肯行出第一步,先可以有徹底改變。」

心念一轉變, Christine大學畢業後用枴杖周圍去,試過整整一年做 backpacker遊走不同國家,前年用枴杖以兩小時完成 10K街馬,她覺得參加斯巴達比賽意義更大。

「我覺得比賽好似人生咁,要衝破唔同關卡,就算撻到成身泥都唔緊要,可以繼續向前達成目標,只要唔放棄就會成功。」 Christine說。





15年, Christine創辦網上興趣平台 Hosbby,咭片設計靈感也是來自熱氣球。





未有放棄唱歌的鄧穎芝,仍不時返內地做騷唱歌。

撰文:娛樂組 

攝影:葉志明、蕭敬漁


鍾意就快D Share啦!