掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

Coffee出減肥書撻Q __,Coffee,林芊妤,

林芊妤(Coffee)昨晚低胸出席首飾品牌活動,Coffee說男友從未送過首飾給她,每次都是送藍芽耳機等較實際的東西。昨天是白色情人節,問Coffee ...


林芊妤(Coffee)昨晚低胸出席首飾品牌活動,Coffee說男友從未送過首飾給她,每次都是送藍芽耳機等較實際的東西。昨天是白色情人節,問Coffee可有收到男友禮物?她笑說:「佢唔識呢啲嘢,我有提佢,佢就答我『again?』,不過佢唔記得仲好,我都冇買禮物,慳番!」

Coffee透露本來打算今年書展出減肥書,但發生難以預計的事情,所以要順延,傳媒隨即問她是否懷孕或結婚?Coffee笑說:「可能係呢,講笑箒,因為太忙,又要搞屋企嘢,之前又整親腳,所以順延。」



■黎學勤自言對演戲有興趣,之前也有去學戲。

另外,被稱為新晉男神的黎學勤,昨晚亦有出席活動,他坦言主持ViuTV節目《一路向西伯利亞》後,更多人認識他,至於節目會否添食要ViuTV決定,又指自己對演戲有興趣,之前有跟彭秀慧學戲。

採訪:盧妹

攝影:陳俊強




鍾意就快D Share啦!