網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月23日 星期五

冇得做Cool魔!張智霖唔知情:有緣會再見 __,Cool魔,張智霖,

張智霖話靚靚同青霞各有不同。藝人張智霖(Chilam)現身LouisVuitton舉行的ObjetsNomades傢具系列展,提到太太袁詠儀(靚靚)在 ...


張智霖話靚靚同青霞各有不同。


藝人張智霖(Chilam)現身Louis Vuitton舉行的Objets Nomades傢具系列展,提到太太袁詠儀(靚靚)在社交網站上載他們與林青霞的合照,Chilam表示昨日與大班朋友跟青霞飯聚。

每位都係女神

問到是否經常與青霞聚會?Chilam說:「總之私下係朋友。我太太好少咁拘謹,變番小女孩。(靚靚讚青霞大美人,佢好少讚人?)佢都有,姐姐(青霞)係佢嘅偶像,好鍾意呢位大姐姐。大家有啲共同朋友,冇合作過。(靚靚有冇向青霞請教保養心得?)冇講呢啲,佢太緊張、講唔到嘢,成餐飯好靜,好少女。(靚靚讚佢大美人?)佢當之無愧,喺香港電影最黃金時期每個都係大美人,每位都係我心目中嘅女神。(靚靚定青霞靚啲?)各有不同,玫瑰同康乃馨都唔一樣。(有冇機會同青霞合作?)機會微乎其微,每個人都有唔同階段,我哋係搏殺中,佢就享受人生,笑看風雲。」

唔覺可惜

另外,無綫將開拍《衝上雲霄》新版,並有意斟陳偉霆出任一角,但飾演「Cool魔」的Chilam因公司問題未能演出,他坦言不知情:「係緣分,有緣始終會再見。(覺唔覺得可惜?)緣分,每個狀態都唔會永恒,呢刻未必得,相信唔會永遠唔得,期待同唔同門口合作。(覺得「Cool魔」係無可取代?)唔係,人人都可以做到。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!