掃呢頁CODE去手機

2018年3月11日 星期日

咁都仲想encore?林聞恩拍戲搞到周身屎 __,

隔住個Mon都覺得臭呀!歌手兼演員林聞恩(Mannyan)有份主演的網絡電影開播,她表示電影為宣傳內地蕉嶺的旅遊業而拍攝,內容帶有魔法色彩,講述於「長 ...


隔住個Mon都覺得臭呀!


歌手兼演員林聞恩(Mannyan)有份主演的網絡電影開播,她表示電影為宣傳內地蕉嶺的旅遊業而拍攝,內容帶有魔法色彩,講述於「長生源」的特異功能人士。提到身為男主角的當地演員陳晨光,Mannyan讚他幾靚仔,又讚他唱山歌很厲害:「本身唔識佢,不過大家都係唱歌嘅,依家就做咗朋友,交流唱歌心得。」

其中一幕在蝙蝠洞拍攝,不少演員及工作人員都要吊威吔,她慶幸自己不用:「有個特技人員意外跌咗落嚟,好彩只係擦傷。不過現場好多蝙蝠屎,好臭,我條裙整到好污糟,之後洗咗好耐。」問到以後還夠膽再去嗎?她就直言夠膽:「好好玩,導演又好人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!