網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月21日 星期三

英超Fever:曼聯名將收山轉行賣Pizza __,曼聯,

即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl曼聯一代勁翼布隆基斯,2010年退休之後有唔少搞作,上年喺瑞典電視台參加一個跳舞比賽節目,呢位 ...




即上英超刨績王:http://win.on.cc/epl

曼聯一代勁翼布隆基斯,2010年退休之後有唔少搞作,上年喺瑞典電視台參加一個跳舞比賽節目,呢位44歲瑞典名將最近又有新計劃:開餐廳!

布隆基斯喺斯德哥爾摩東北部一個小島,買咗間Pizza舖,仲不時喺自己instagram擺整餅相、片。佢老人家踢波就叻啫,整餅就真係爭啲喇。踢咗曼聯3季嘅布隆基斯,話自己過去投資唔多掂,不時都畀人呃,好在未至於好大鑊。畀人呃得多,都繼續搞生意,佢話因為自己唔想停,喺意大利搵食之後一直都想進軍餐飲生意,今次可以話係夢想成真。

Go Go 開波 GOAL DX 策略手遊

贏盡100萬現金獎賞 https://goo.gl/irtKhK

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!