網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月11日 星期日

古巨基試食番茄減肥法 操Fit開紅館騷 __,古巨基,

基仔一日三餐都食番茄炒蛋,難得佢又唔怕悶。古巨基將於5月11日至13日假紅館舉行「泰和人壽呈獻《古巨基WE世界巡迴演唱會香港站特別版演唱會》」,已7年 ...


基仔一日三餐都食番茄炒蛋,難得佢又唔怕悶。


古巨基將於5月11日至13日假紅館舉行 「泰和人壽呈獻《古巨基WE世界巡迴演唱會香港站特別版演唱會》」,已7年沒有在紅館開個唱,不少「基迷」引頸以待,基仔所屬的「英皇娛樂」更投資過百萬於紅隧為他買了大型廣告牌造勢。

早前基仔就為演唱會拍攝海報,幻化為時光戰士,騎上時光機,宣布會在演唱會上帶「基迷」穿梭時空,回顧從入行至今,經歷過的寶貴時光,暢遊古巨基音樂之旅。

唱晒廣東歌

眾所皆知基仔熱愛動漫,所以今次演唱會海報的時光機及時光戰士,都是經過他的構思,基仔說:「因為想帶出穿梭時光嘅演唱會主題,所以咪諗下不如騎時光機,或者坐喺一啲比較未來世界嘅機器上面。連影相件皮衣都特登磨爛到披口,配合返穿梭時空有過好多經歷嘅戰衣。」在拍攝期間,基仔覺得漫畫人物除了cool之外,通常都有少少搞笑細節,於是就諗不如貼塊膠布在鼻上面,他笑說:「戰士都係人,都會受傷咁解。」

基仔對上一次開個唱已經是7年前,等到歌迷頸都長,7年之癢,除了帶着時光機進紅館,跟大家集體回憶他的經典歌之外,當然會有很多驚喜給「基迷」,不過基仔話:「目前我只可以講,我今次會全部唱晒廣東歌!至於其他有咩驚喜就真係入場你先會知」

操Fit為咗着衫

經過一個歡樂農曆年,放肆大吃大喝之後,基仔謂自己的確增磅不少,所以他笑言當務之急就是減肥keep fit ,問到基仔有甚麼減肥秘笈?基仔說:「最近試緊番茄減肥法。就係一日三餐都係食番茄炒蛋。或者番茄加水煮蛋。我本身好鍾意食番茄,咁聽到話剩係食番茄炒蛋可以減肥,我咪試下囉,呢個咁簡單減肥餐食得好開心下,係有啲單調,不過我鍾意食個樣嘢,我可以日日食,食幾個月都唔厭。減咗幾多磅?呢個未知,因為我剛剛先開始咗幾日,遲下先話畀大家知呢個方法成唔成功。」

問到基仔會不會操肌於台上露下胸肌,基仔就笑謂:「台上露下胸肌,會呀,諗住叫班dancer露啦,我露極都唔會夠佢哋好睇㗎啦。我會操fit自己,係為咗着衫靚啲,唔係操fit 自己為咗唔着衫囉。哈哈。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!