網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月13日 星期二

捉古天樂上台唱歌!王梓軒扮Friend被藐爆 __,王梓軒,古天樂,

王梓軒(左)尋晚出席春茗時,捉咗古天樂上台唱歌。王梓軒昨晚出席「香港電影工作者總會」春茗,期間與J.Arie(雷深如)等上台獻唱去年部分電影主題曲,包 ...


王梓軒(左)尋晚出席春茗時,捉咗古天樂上台唱歌。


王梓軒昨晚出席「香港電影工作者總會」春茗,期間與J.Arie(雷深如)等上台獻唱去年部分電影主題曲,包括演藝人協會會長古天樂(古仔)為《殺破狼.貪狼》翻唱的鄧麗君名曲《月亮代表我的心》,眾人玩得興起時更捉古仔上台,當着他面前獻唱其舊歌《男朋友》。原本的開開心心的一件事,然而相關短片被放上互聯網後,有網民質疑王梓軒與古仔扮Friend,更指他遭古仔「藐爆」!

王梓軒對網民的言論未有太介懷,他回覆記者表示:「我睇到之後都覺得好好笑,其實當時大家揮晒手,In general咁『Yo!』,可能個角度搞到我好似伸緊手畀古生咁。尋晚大家都玩得好開心、好高興,我哋新一屆『演藝人協會』、無論會長或理士,大家都士氣高仰,好多大Project想做,成日圍埋開好多次會,大家一齊出席活動時表現團結。今次會長無端端被拉咗上台,佢本來喺隔嚟房㗎,估唔到佢肯上台,(指自己)冇𤓓嘅,好感激會長肯同我哋一齊玩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!