掃呢頁CODE去手機

2018年3月6日 星期二

三度夜訪小鮮肉!G.E.M.換新Look送上門 __,G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

搵邊個?「小巨肺」鄧紫棋(G.E.M.)近年密密北上搵人仔,最近佢就為內地綜藝節目《王牌對王牌》第三季擔任嘉賓,仲極速同喺節目中擔任隊長嘅小鮮肉組合T ...


搵邊個?


「小巨肺」鄧紫棋(G.E.M.)近年密密北上搵人仔,最近佢就為內地綜藝節目《王牌對王牌》第三季擔任嘉賓,仲極速同喺節目中擔任隊長嘅小鮮肉組合TFBOYS成員王源變成老友。呢日G.E.M.喺社交網發文透露3次經過王源「家」都咁啱冇人,仲晒出3張同姿勢、唔同造型嘅敲門照,證明自己唔係隨口噏真係有去!

G.E.M.喺微博表示:「王源隊長你還沒回來嗎?我路過你家3次都沒看見你。」相中見G.E.M.擺出左手插腰、右手握拳敲門、手臂仔貼牆撐住傾斜身體嘅甫士,仲分別換上3個型格Look,個樣好得戚喎!

唔少網友見到都幫手召喚王源,紛紛表示:「隊長就快到了!小姐姐不要急」、「源兒,你的女神喊你回來啦」、「你真的太俏皮可愛了」、「王源你14歲时說最喜歡的女歌手是鄧紫棋!!!!出来追星啊」、「隊長,你小時候偶像在你門口等你,追星大赢家。」

據知王源以前受訪時被問到鍾意嘅女仔時,同團成員王俊凱就喺隔籬玩錫爆:「你不是喜歡鄧紫棋嗎?」而王源就避談:「沒有,我怕別人會說閒話。」咁怕醜?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!