掃呢頁CODE去手機

2018年3月13日 星期二

Givenchy離世 鄧達智:佢係一個謙謙君子 __,鄧達智,

令人惋惜。香港時裝設計師鄧達智在倫敦讀書時便曾有幸與法國時裝設計大師HubertdeGivenchy會面,他回憶說:「嗰時80年代初,我去咗巴黎睇Sh ...


令人惋惜。


香港時裝設計師鄧達智在倫敦讀書時便曾有幸與法國時裝設計大師Hubert de Givenchy會面,他回憶說:「嗰時80年代初,我去咗巴黎睇Show,其中一個項目,就係參觀 Givenchy 工作室,兼與他會面。(對他印象如何?)謙謙君子,安靜而友善,從姓氏可見,有 de 示意出身貴族,佢亦人如其設計,簡潔、雅淡、永恆。佢同柯德莉夏萍交往大半生,作為摰友,佢哋從外表至氣質都相當匹配。柯德莉夏萍離世後,Givenchy都好快退休。」

鄧達智並提及Givenchy最佩服的設計師是原籍西班牙的 Balenciaca,認為Givenchy和Balenciaca互相惺惺相惜,亦師亦友,非常難得。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!