掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

【逼到爆】高海寧晒線做Gym玩透視誘惑 __,高海寧,

唔怪得之咁多人睇你做Gym!藝人高海寧(高Ling)為了月底拍攝硬照,近期積極到健身室操Fit。她日前再去做Gym,又用bigbigchannel做直 ...


唔怪得之咁多人睇你做Gym!


藝人高海寧(高Ling)為了月底拍攝硬照,近期積極到健身室操Fit。她日前再去做Gym,又用big big channel做直播,但相比上一次鬆身運動衫褲嘅造型,高Ling今次就換上緊身白色上衣盡現逼爆身材,更透出粉紅內衣非常誘人,仲大晒事業線及腰部,難怪有網民留言話:「身材太澎湃了!」高Ling又謂教練笑言她開住直播做Gym會做得好些,所以就希望開住live,可以逼自己做得更好。

素顏上陣後生啲

繼續以素顏做Gym的她仲話冇化妝感覺會後生些,叫大家唔好介意:「因為做Gym會出汗,唔想化住妝嚟做。操咗幾日,條腰返番嚟,但未有肌肉,教練話要操多幾次。」高Ling續表示希望做多些腰部運動,更為了到時拍攝硬照可以有最佳狀態示人,做Gym前唔敢食飯,只食三文魚芝士三文治充肌。

狂舉啞鈴操到紅晒

高Ling之後即場舉重達10KG的啞鈴,舉咗一陣雙手手掌已經通紅,她說:「今次係練手臂及背脊,教練話我手臂冇乜力,要做多啲上身運動。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!