掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

【網民hot talk】港鐵阿叔「腿張開」 一人霸兩位遭網民怒轟 __,港鐵,

港鐵上中港大戰近年幾乎日日上演,有網民上傳一條疑似來自內地的阿叔在地鐵車廂「腿張開」短片,一人霸佔兩個座位,拍攝者更指該名男子早前已無排隊候車,斥非常 ...




港鐵上中港大戰近年幾乎日日上演,有網民上傳一條疑似來自內地的阿叔在地鐵車廂「腿張開」短片,一人霸佔兩個座位,拍攝者更指該名男子早前已無排隊候車,斥非常霸道故拍片「認住呢個x頭」。

片段由網民Andy Ho上傳到「巴打絲打 Facebook Club」專頁,從片段所見,地鐵車廂內一名中年男子張開雙腿,坐於兩個座位中央,拍攝者不停以粗口指責「幾x霸道呀呢個x樣,一個人霸兩個位,上車又唔排隊」。該名男子雖然一直望向鏡頭,但不發一言,拍攝者續斥「大陸佬就係大陸佬,冇文化」,相信阿叔為內地人。網民狂轟阿叔霸道、無公德心,更笑指他患痔瘡或睪丸癌,無法合上雙腿,又表示「港鐵附例:大陸人任何行為均屬合法,香港人敬請忍讓」。

但亦有網民批評拍攝者不應上傳影片作網絡公審,指任何地方都有其文化,尊重及溝通非常重要,認為拍攝者不應不停以其聽不懂的語言爆粗責罵。



【網民點睇?】

●Christy Pan:佩服樓主冒著生命危險 拍~ 但睇佢個款唔係好明你影佢做乜?

●Ming To:可能有睪丸癌,又可能春袋癢,要搵野磨

●Waiki Wong:我試過係羅湖上車後坐低訓下 無幾耐有個大陸女人坐落我大脾到 當堂醒左

●Rob Cynic:一個欏柚坐落去我返親嚟香港見到呢啲情况我都會係咁對付呢啲x街!

●Hin Son 港鐵附例:大陸人任何行為均屬合法,香港人敬請忍讓

●Choi Yoyo:咩地方都有佢嘅文化,尊重同溝通係好重要。下次到你去其他國家唔識文化無啦啦比人哋放上網用佢嘅語言x老母話你死中國人咁你會有心同感受?

●李可驄:拍片有咩用?不停咁鬧只係反映自己對事情深感無力 只係俾人睇到你只係無能既人 唔會令你有心情好轉


鍾意就快D Share啦!