掃呢頁CODE去手機

2018年3月7日 星期三

【最貼地港姐!】呃咗觀眾今晚出場 馮盈盈IG即道歉 __,馮盈盈,港姐,盈盈,

會道歉,真係好好(馮盈盈IG圖片)大台劇《果欄中的江湖大嫂》,今晚就播出第二集,相信有部份嘅觀眾,係為咗睇馮盈盈嘅,不過喺噚日出嘅第一集,就見唔到盈盈 ...




會道歉,真係好好(馮盈盈IG圖片)

大台劇《果欄中的江湖大嫂》,今晚就播出第二集,相信有部份嘅觀眾,係為咗睇馮盈盈嘅,不過喺噚日出嘅第一集,就見唔到盈盈嘅出現,今日盈盈就喺IG話:「正所謂 醜婦終需見家翁,睇番劇本,我今晚好似終於要出場,希望大家過左今晚都唔好罷睇,大家可以隨便比意見同建議我架,多謝各位。」

當大家都坐定定等睇盈盈嘅時候,睇到楊明出場都未見到佢,睇埋個預告都冇佢嘅身影,真係期待一個晚上,但換嚟嘅只有失望。套劇一播完,盈盈就喺IG同大家道歉,佢話:「各位大佬唔好意思,fake咗大家,我都以為自己今晚出場,點知原來唔係,但唔緊要,今集都好精采好好睇,請大家繼續支持。」仲要hash tag話「#我呃咗大家我唔啱」「#但唔好棄劇呀」「#總有一天我會出場」「#雖然我都唔敢肯定咁講第幾集喇」,所以話盈盈係最貼地嘅港姐,真係冇錯,搞錯出場仲會道歉,真係難得!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!