掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

親認「整容」 素顏康華同Jeana撞晒樣 __,Jeana,整容,康華,何佩瑜,

埋嚟睇,埋嚟估!現年47歲嘅康華一向保養得宜,擁有一副唔識老面孔嘅佢,呢日就喺微博上載幾張化妝同素顏嘅相,雖然妝前妝後都一樣咁靚,不過唔化妝嘅佢,除咗 ...


埋嚟睇,埋嚟估!


現年47歲嘅康華一向保養得宜,擁有一副唔識老面孔嘅佢,呢日就喺微博上載幾張化妝同素顏嘅相,雖然妝前妝後都一樣咁靚,不過唔化妝嘅佢,除咗多咗份清純感覺外,仲有唔少網友覺得佢同何佩瑜(Jeana)同埋唐紫睿「撞樣」,皮膚仲要勁好,有唔少網友話鍾意唔化妝嘅佢多啲!

突然同Jeana以及唐紫睿「撞樣」,真係難怪連康華都自嘲「整容」,話屋企人都唔認得佢,她留言:「昨天和今天,今天和昨天我的整容技術越來越高超⋯我都服了,沒把自己認出來,我家大寶問我,你是誰呀?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!